marți, 19 mai 2009

Cuvinte castigatoare

Iata ca a trecut si ziua cea mare, cu multe emotii, nevralgii, caderi de calciu si o prezentare in fata multor oameni in between.

Cum a fost?
Jack: nu stim, asteptam rezultatele
Elena and me (the speakers): tragic, doar ne-am incurcat si lungit peste timpul permis, nu a iesit ca la repetitii, ne-am impiedicat, emotionat s.a.m.d.
Sustinatori: a fost bine, pe bune!

Eu personal m-am criticat dur. Ma gandeam cu oroare ca inregistrarile audio raman pe site-ul Olimpiadelor cu tot cu vocea mea tremuranda si cuvintele incurcate intre ele mai rau decat cartonasele din timpul prezentarii.

Astazi, insa, am zambit amintindu-mi de peripetiile din ultimele 2 saptamani: anunturile entuziaste ale Roxanei care mergea "pe teren" sa pozeze statui cu masti, telefoanele Cristinei cu tactici si completari, privirile descumpanite ale Florinei uitandu-se la ceas dupa 7 ore de dezbateri si nu in ultimul rand, repetitiile din miez de noapte cu Elena (via Messenger, desigur).

E greu sa faci un rezumat al Olimpiadelor. Pentru ca dincolo de cercetari, dezbateri, munca si nesomn am construit o campanie curajoasa si 5 prietenii.

Cineva m-a intrebat zilele trecute daca a meritat experienta de la Olimpiade. Raspunsul cred ca il poate da doar o echipa finalista la 2 zile dupa prezentarile finale: da, a meritat si mai mult- e o experienta ce merita retraita.

Felicitari echipelor finaliste si multumim tuturor pentru cuvintele frumoase scrise astazi, vorbe care ne-au facut sa ne simtim castigatoare indiferent de rezultatul de vineri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu