duminică, 3 mai 2009

In urma mintilor creatoare.....


Ce ramane in urma mintilor incinse dupa un brainstorming de 6 ore?
Ei bine....raspunsul e evident...un teanc de vase de spalat :))
Eh acum exagerez deoarece nu dispun eu in toata casa de un teanc de vase, ci doar de 6 cani si 10 farfurii - I like to keep things simple!
Serios vorbind, astazi echipa Jack s-a reunit intr-o garsoniera din Brancoveanu pentru a starni o "furtuna a creierelor", iar creierele n-au fost singurele incinse dupa o mica confruntare de viziuni. Totusi, acest Big Bang intelectual (inevitabil sa folosesc cuvantul :)) n-a luat dimensiuni universale deoarece Jack (spiritul echipei noastre ) si-a facut aparitia si ne-a indrumat catre Campiile Elisee ale creatiei pasnice....
Leaving the poetic part behind, am avut o noua intalnire productiva, chiar competitiva. Eu personal m-am inscris in lupta pentru titlul de cea mai buna gazda (vreau ca premiu o diploma....... si un cec de 10000 de euro). Am incercat sa le mituiesc pe fete sa-mi accepte ideile cu sandwich-uri super dragute (imi pare rau ca nu le-am facut poze), biscuiti si croisante cu ciocolata... Insa sansele la titlu mi-au fost puse in primejdie cand Alexandra ne-a invitat la ea in ideea ca eu sa nu castig in lipsa competitiei (pana acum toate intalnirile au avut loc la mine acasa).

3 comentarii:

  1. Toate intalnirile care depaseau 4 ore au avut loc la Cristina acasa, dupa ce am relizat ce profit au cafenele....SIIIII, datorita faptului ca "unora"(stiu ei cine)le este frica de ce ar putea sa le faca o mana criminala(care a spart chiuveta cu piciorul!).
    Daca i-ar prinde pe aici bineinteles :).
    [Adica eu, mana criminala - pe teren propriu]

    P.s.: cu all inclusive, si transport ;)

    Cristina-> nu ader la cireasa ta (de aur) de pe Pimps ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Pims Elena! Ca pimps e altceva!!
    P.S.: I know better decat sa calc pe la tine :D

    RăspundețiȘtergere