miercuri, 29 aprilie 2009

First call

A mai trecut o zi si una importanta...alegerea clientului sau mai bine zis clientul care ne-a ales pe noi, dupa cum am aflat dupa ce incercasem sa tragem la sorti care dintre noi trebuia sa traga la sorti clientul, funny isn't it :).
S-a anuntat si strigarea intr-un final de intrat in sala, apoi fiecare reprezentant si-a prezentat pe scurt brieful si fiecare dintre noi dorintele pe ascuns. Nu am cum sa neg faptul ca la o prima privire asupra domeniului unora dintre companii nu am fost prea incantata, dar ne descurcam noi oricum (se presupune ca una dintre calitatile omului de PR ar fi transpunerea sa in orice situatie). Totul a iesit bine pana la urma, clientul nostru fiind Carpatcement Holding, asa ca una bucata campanie de CSR. E un domeniu in plina evolutie iar firmele resimt acum, mai mult decat oricand, nevoia de CSR pentru o dezvoltare si implicare mai eficienta a comunitatilor in care functioneaza. O scurta incursiune asupra briefului impreuna cu reprezentantii a fost nevoie pentru ca eventualele noastre intrebari sa-si gaseasca lamuririle. Ah...si sa nu uitam sesiunea foto ;)
A urmat tutoriatul tinut de Sorana Savu, Senior Partner la Premium PR, in care in primul rand ni s-au punctat anumiti pasi de urmat in rezolvarea acestui brief, presarati si cu cateva experiente personale. Dupa cum si-a exprimat opinia si Sorana Savu briefurile sunt diverse, atat din punct de vedere calitativ cat si al domeniului. Totusi, intotdeauna se poate gasi creativitatea in banalitate daca o stii sa o cauti indeajuns. Asa ca in final, fiecare echipa a incercat prin intrebarea pusa sa-si formeze o viziune mai clara asupra briefului din partea unui specialist in comunicare.
Iar noi...am plecat coborand dealul negafaind de data aceasta, cu multe idei plimbarete de strunit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu