sâmbătă, 18 aprilie 2009

Good ideas come with small and expensive drinks


Cele mai multe ore contorizate in urma conferintelor interminabile si intalnirilor de apus de soare au avut ca scop construirea strategiei deosebite la care visam toate.


Dupa esecul lamentabil al celor 3 ore petrecute in compania lui George (prietenii stiu de ce) si al unei sticle de 1,5 L de Pepsi (nu, nu light), echipa minune a lui Jack s-a reunit in efectiv complet la adapostul terasei de la Cafepedia, condimentat cu cate un pahar de limonada (don’t worry, there wasn’t any sugar involved…).


Experienta demonstreaza ca o campanie poate porni de la o idee venita subit in momente mai putin propice, iar entuziasmul unei idei bune poate aprinde flacara creativitatii comune (stinsa in cele din urma de vantul rece al furtunii ce s-a abatut asupra Bucurestiului in seara cu pricina).


Mai greu este cand, cu doua zile inainte de deadline-ul inscrierilor ajungem la concluzia ca numele este inacceptabil…Here we go again: mergem la Diverta sa cautam un nume bun (cat de greu poate fi la cate carti gasesti la acolo?). Dupa o ora de umblat prin magazin si consultari la telefon pana si angajatii librariei au inceput sa ne urmareasca (pesemne aratam dubios plimbandu-ne atat…). Urmatorul pas?- facem conferinta, desigur.


Dupa cateva serii de voturi, confruntari si propuneri am ajuns la Jack. Si ne place :D.
Totul arata frumos pe hartie, moment in care ramane doar completarea formularului. Si comprimarea strategiei in 4000 de caractere. Fara sa scapi esentialul. Great!


Din fericire, rezumatul a fost gata la timp. Ne-a luat doar 10 ore :D . Triple check the data and click send.


Ne-am inscris.
(P.S.: Dupa 2 ore de la inscriere, la ora 2 AM: Primit SMS de la Cristina: Pana la urma a ramas "image maker"?. Ora 2 si 2 minute: Primit SMS de la Cristina: Sau sa punem "image builder"? Cum suna mai logic?)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu