sâmbătă, 25 aprilie 2009

Luni si marti ne vedem la conferinte

Dupa focurile preselectiilor si emotiile rezultatelor, saptamana viitoare vom avea cateva intalniri mai putin nerve-racking. Conferintele sunt primele :)

Organizatorii ne-au pregatit, dupa cum ne-am obisnuit deja, niste teme dragute si interesante si invitati "pe care nu-i poti vedea nicaieri, pe toti, in acelasi loc".

Eu cel putin astept cu nerabdare conferinta "Cele mai eficiente metode de a comunica prin new media" de luni (desi cred ca multi se vor inghesui- cum a fost si anul trecut- la "Drumuri de cariera intr-o agentie de comunicare" ).
Oricare sunt optiunile voastre, nu uitati sa confirmati participarea and see you there :)

P.S.: ne propusesem noi sa si promovam conferintele, dar se pare ca bannerul nostru e vizibil numai pentru ochii Explorer-ului meu...ce ma bucur sa vad ca nu am facut degeaba programare 4 ani de zile in liceu!

Later edit: Printr-o sclipire de geniu am reusit, intr-un final, sa punem bannerul. Oh, the little joys of life...

3 comentarii:

  1. Aceasta a fost geniul programator care ne updateaza softurile; :))
    Ahhh, si care a rezolvat singura problema in FoxPro despre cinema, disponibila pe n+1 site-uri.

    RăspundețiȘtergere
  2. nahh...I Googled it and its not mine :)) Furia generatiilor de elevi nu se mai abate asupra mea. The pressure is over :d

    RăspundețiȘtergere
  3. :) anyway, tot ne updateaza "hardurile". Multumim

    RăspundețiȘtergere