miercuri, 29 aprilie 2009

Pe locuri, fiti gata, start!

In sfarsit a sosit momentul mult asteptat cand am aflat cine este fericitul client al echipei Jack.....

Va anuntam cu fericire ca in luna ce urmeaza Jack isi va folosi toate resursele intelectuale pentru o campanie de responsabilitate sociala. Clientul - Carpatcement Holding - deja s-a pozitionat ca o companie responsabila prin numeroasele programe de dezvoltare duraliba desfasurate pana in prezent. http://www.heidelbergcement.ro/studii-de-caz.html

Campania "Bucurestiul Respira" a fost lansata de Carpatcement in 2006 si de atunci clientul s-a implicat activ in plantarea unei paduri de protectie a Bucurestiului. Aflandu-ne deja la a patra editie a programului vom incerca o reinventare a campaniei, urmarind de asemenea o cresterea a vizibilitatii in randul publicului tinta.

Mai multe detalii despre intalnirea cu clientul, brainstorming-ul din pauza si tutoriat vom oferi intr-un viitor apropiat....Acum suntem victimele entuziasmului! Deja am inceput sa rasfoim site-ul clintului, sa citim despre alte programe de protectie a mediului si orice altceva mai tine de faza incipienta a campaniei : CERCETAREA!



2 comentarii:

  1. Va dorim brainstorming-uri pline de idei bune, strategii eficiente si in final o campanie reusita. Mult succes de la Themis PR!

    RăspundețiȘtergere