vineri, 17 aprilie 2009

Jack's Team


Cristina
Watashi wa Cristina desu. Cuando era pequeña quería ser un dictador. Mais comme j'ai grandi, j'ai changé d'avis. Now I am determined to create something that will change the world into a better place. Încă nu ştiu ce este acel ceva, însa oamenii cărora le va schimba viaţa vor şti cu siguranţă.

(Pentru traducerea completa o puteti contacta cu incredere)




Rox

Abilităţi polivalente. Ţin la detalii. Dependentă de comunicare. Aiurită.Îmi place să trăiesc, să iubesc, să simt. Ador oamenii inteligenţi care au ceva de spus. Ador cuvintele mici,simple,cu impact mare.Ador ploaia, zilele de primăvară şi mirosul de portocală. IUBESC ciocolata! I don’t do mornings.



Florina
Continui să descopăr ceva nou despre mine la orice oră din zi şi din noapte, învăţ prea multe în fiecare zi dar nu am învăţat să le contorizez, mă entuziasmez uşor pentru că mă impresionează lucurile noi. Sunt nehotărâtă. Sunt eu.





Alexandra


Pe umeri port o intersecţie obscură - traversată de miliarde de idei, cu viteza luminii+; în piept, ţin shortcutul către inimă, unde miile de “EU” acompaniază exclusiv locatari.Noaptea, muzele excentrice(strămutate în intersecţie)dezlanţuie visele neîncetate.Ziua 100 cuvinte/ min şi 2 ochi albaştri.
(She's the poetic one)



Alexandra

Fiinţă abstractă, digitală şi prietenoasă. Crede în strategie înainte de toate (da, da, şi în viaţă) şi entuziasm to go with it. Îi plac provocările, cafeaua şi prea multe seriale TV. Book geek and computer freak. Nu crede în scuze sau în dimineţile ce încep mai devreme de ora 9.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu