joi, 23 aprilie 2009

Povestea continua....

Au trecut preselectiile, ne-am prezentat campania pentru reciclarea electrocasnicelor si ne-am calificat in finala....Cu Olimpiadele Comunicarii in program, timpul trece mai repede. In mai putin de o saptamana vom avea un nou client pentru care vom munci din greu (din nou) pentru a-i oferi o campanie de PR inedita. Insa inainte de asta am dori sa impartasim cu voi munca noastra, un mic "preview" al campaniei ce ne-a asigurat un loc printre cele 13 echipe finaliste la Olimpiadele Comunicarii, proba de Relatii Publice:

http://cufarulcuamintiri.zice.ro

Inainte de preselectii discutam cu colegii de la facultate despre Olimpiadele Comunicarii si multi mi-au spus nu vor participa la Relatii Publice deoarece subiectul li se pare complicat si "rece", insa campania gandita de echipa Jack a gasit ceva dincolo de "raceala" procesului de reciclare.

"Cufarul cu Amintiri" va ocupa mereu un loc in inima noastra.

Un comentariu:

  1. Colegii tai mai bine renunta la ideea de a lucra pe viitor in PR. Si in comunicare in general. Imi pare rau sa o zic. Cred ca nu are rost sa mai spun de ce ...

    RăspundețiȘtergere