joi, 16 aprilie 2009

Jack is here!!!

Buuun….Am terminat “incalzirea”, ne-am inscris la Olimpiadele Comunicarii 2009, am trimis proiectul si am primit confirmarea ca totul e ok. Acum asteptam  cu nerabdare ocazia de a ne prezenta “copilasul” la care am muncit din greu  in ultima prioada, “copilas” creat de catre 5 minti crete si indraznete care si-au stors si ultimul neuron in crearea unei campanii inedite.  Acum sper sa trecem cu bine peste preselectie, ca sa ma bucur de compania fetelor din echipa si in continuare si sa cream campanii de PR originale, asa cum numai Jack stie sa faca ;) Binenteles ca au fost  si momente tensionate, cu multe creiere prajite, dar in final am fost foarte multumite de rezultat si asteptam cu nerabdare sa uimim juriul (si nu numai) la interviu.

Olimpiadele Comunicarii 2009 here we come!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu